Wednesday, August 26, 2009

Salam Perkenalan

Sejak aku jadi taxi driver ni, tiba² aku tergerak untuk buat blog mengenainya, tujuan aku ialah untuk semua pengguna teksi di KL ni lebih memahami "kami" yang mencari rezeki dengan memandu.

Dulu aku kerja sebagai seorang pegawai di sebuah syarikat terkenal di KL, di sebabkan mereka dah tak percaya pada aku, aku telah di tamatkan perkhidmatan. Klakarkan ?? setelah byk jasa yang aku taburkan, ini balasan yang aku dapat. hahaha ...... tapi aku dah tak kesah dah semua tuh.

Aku ada juga dapat tawaran kerja yang lain, bukan nya tak bagus, cuma jiwa aku dah tak sesuai keje di bahagian operasi, so aku amik keputusan untuk buat keje sendiri yang mana aku bebas untuk bekerja.

Dalam blog ni nanti, aku akan menceritakan susah senang aku sebagai pemandu teksi dan juga guidlines untuk semua pengguna teksi di KL agar korang semua tak terpedaya.

No comments:

Post a Comment