Wednesday, September 9, 2009

Shif Pagi Yang Sengsara

Aku rase ramai yang rase terseksa bile kena bangun pagi2 tuk gi keje, tak sangka sebagai pemandu teksi pon aku alami perkara yang sama.

Aku rase cam terseksa bile nak gi bangun pagi and bawak teksi tuh, rase terseksa giler ... keh3. Minggu ni plak aku keje pagi, tapi ari nih jer bangun kol 11 lebey, kol 12tgh ari baru kuar rumah tuk carik makan, giler tol kan. Aku dah waste 5 jam driving dan perlu push mase yang tinggal untuk capai target aku.

Alhamdulillah, rezeki aku murah hari nih, last minit aku Q kat mid valley, dapat plak org nak gi LCCT, ahaks .. rezeki ler tuh. heh. Tapi chargers dia hanya rm76, adoii cam sikit plak pakai meter ni, ahaks. Biasanya gi Airport kos dalam rm70 ke KLIA and rm80 ke LCCT, tapi bile gune meter dalam rm76 jer. Tapi walau macam mane pon aku patut bersyukur kerna Allah bagi aku rezeki yang tak di sangka tuh.

Aku rase, cam tak sabar plak nak keje malam balik, aku rase cam dah sebati dengan keje malam and keje malam ade midnite charge tuh yang paling bes. Skali jalan kurang2 ada dalam rm15, kalau kena jauh lagi bes .. hehe. Tengok arr minggu depan nye rezeki camner dan aku berharap minggu ni nyer target aku dapat ler hit. InsyaAllah

No comments:

Post a Comment